ZADZWOŃ!
536 872 823
Jesteśmy dla Ciebie całą dobę.

PL
EN
MARLAND Dąbie Paintball
Imprezy firmowe, indywidualne, urodziny, wieczory kawalerskie, dla dzieci

REGULAMIN


1. PODCZAS GRY NIGDY NIE ŚCIĄGAJ MASKI! To najważniejsza zasada. Niewłaściwa ochrona może spowodować ślepotę lub głuchotę.

2. Maskę zdejmujemy dopiero PO ZEJŚCIU z pola gry i TYLKO w wyznaczonych miejscach. Osoby trafione schodzą z pola gry cały czas mając nałożone maski na twarzy.

3. Przebywając w strefie bezpiecznej, poza polem gry ZAWSZE musimy mieć marker ZABEZPIECZONY przed przypadkowym strzałem oraz SKIEROWANY LUFĄ W DÓŁ - nigdy nie celujemy w drugą osobę! Po każdorazowym zejściu z pola gry bardzo ważne jest także włożenie zatyczki do lufy - tzw. Barrel Bag lub położenie markera w wyznaczonym miejscu. Zabezpieczy to przed niekontrolowanym postrzałem drugiej osoby.

4. W grze nie mogą brać udziału osoby będące pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.

5. Strzelanie do osób, zwierząt i przedmiotów nie będących celem gry jest zabronione.

6. Walka wręcz jest zabroniona.

7. Do gry może służyć tylko sprzęt przeznaczony do Paintball'a.

8. Przynoszenie i używanie swoich środków pozoracji pola walki jest zabronione.

9. Na polu gry mogą przebywać tylko osoby biorące udział w grze, obsługa pola i osoby wyeliminowane opuszczające pole gry.

10. Należy uważać na zagrożenie urazów ciała wynikające z ukształtowania i zróżnicowania terenu np. zagłębienia, pagórki, wystające korzenie i gałęzie itp.

11. Odpowiedzialność za szkody, utratę zdrowia lub życia użytkownika markera paintballowego lub osób trzecich, wynikłych na skutek niezachowania bezpieczeństwa, nieprawidłowego, niewłaściwego użytkowania markera spoczywa tylko na winnym spowodowania tych szkód.

12. Nigdy nie odkręcaj śrubek i innych elementów markera oraz nie zaglądaj do lufy wkręconej w marker.

13. Nawet przy zachowaniu wszystkich rygorów bezpieczeństwa gra w paintball jest nieodłącznie związana z ryzykiem wystąpienia drobnych urazów między innymi takich jak siniaki czy obtarcia, powstających w wyniku trafienia kulką.

Obsługa pola może interweniować w każdej fazie gry, gdy któryś z uczestników łamie zasady bezpieczeństwa. Nie przestrzeganie powyższych zasad może skutkować przerwaniem gry a w skrajnych przypadkach usunięciem z pola gry lub z terenu firmy.

ZASADY GRY

Zmiany w tych zasadach mogą wprowadzić gracze na własną odpowiedzialność i tylko pod warunkiem, że wszyscy uczestnicy gry wyrażą zgodę.

1. Minimalna odległość z której wolno oddać strzał do gracza wynosi 5 metrów.

2. Gracz zostaje wyeliminowany z gry na podstawie:
a) trafienia, które pozostawiło ślad farby minimum wielkości monety 2 złotowej, niezależnie czy jest to ręka, noga, maska czy też marker lub magazynek. Odpryski od krzaków lub ścian nie są uznawane za trafienie.
b) własnej deklaracji o wyłączeniu z gry, która raz podjęta jest nieodwracalna.

3. Gracz wyeliminowany z gry nie zdejmując zabezpieczenia oczu (maski) podnosi wyprostowaną rękę w górę, opuszcza lufę karabinka ku ziemi i w ten sposób możliwie szybko i możliwie najkrótszą drogą opuszcza pole gry.

4. Osoby nie biorące udziału w grze (obserwatorzy) swoim zachowaniem nie powinny wpływać na jej przebieg.

5. Gra zaczyna się na wcześniej ustalony sygnał po uprzednim upewnieniu się o gotowości do gry. Do momentu usłyszenia sygnału każdy stoi we wcześniej ustalonym miejscu.

6. Gra kończy się na wcześniej ustalony sygnał, po którym bezwzględnie zabezpiecza się markery.

7. Osoba trafiona głośno krzyczy AUT. Pamiętajcie, że nie krzyczycie dla siebie, tylko dla gracza, który do Was strzela.

8. Do osoby krzyczącej AUT nie strzela się.

9. Jeśli po krzyknięciu AUT zobaczyliście, że nie macie śladu farby na ubraniu, NIE możecie wrócić do gry. Po komendzie AUT definitywnie schodzicie z pola gry.

10. Osoby wyautowane schodzą do wcześniej ustalonej strefy bezpieczeństwa.

11. Jeśli zabrakło Wam nabojów lub gazu w butli macie dwie możliwości - poddać się lub zdobyć flagę przeciwnika.

12. Jeśli osoba, która idzie z flagą została trafiona, kładzie lub wbija ją w tym miejscu na ziemi.

13. Flagi muszą być wywieszone w widocznym miejscu.

Oświadczenie rodzicielskie

Scenariusze

Na naszym polu paintballowym mają Państwo 8 scenariuszy gry. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Dla dzieci

SplatMaster to po prostu paintball dla dzieci. W tej zabawie, podobnie jak w paintball, strzelamy z markerów kulkami wypełnionymi farbą.

Cennik

Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem obowiązującym na polu paintballowym MARLAND Dąbie Paintball.