Dwa zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy, każdy ma swoją bazę, w której umieszczona jest flaga. Celem gry jest zdobycie flagi drużyny przeciwnej i przeniesienie jej do swojej bazy. Trafiony zawodnik kończy grę, jeśli niesie flagę zostawia ją w miejscu, w którym został wyeliminowany. Drużyna wygrywa, gdy w jej bazie znajdą się 2 flagi.
Czas trwania: ok 4-8 minut
Dwa zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy, każdy ma swoją bazę, z której rozpoczyna grę. Na środku pola w widocznym miejscu umieszczona jest flaga. Celem gry jest zdobycie flagi, przeniesienie jej do swojej bazy i utrzymanie dwie minuty. Trafiony zawodnik kończy grę, jeśli niesie flagę zostawia ją w miejscu, w którym został wyeliminowany.
Czas trwania: ok 4-8 minut
Jedna drużyna podkłada bombę, druga stara się do tego nie dopuścić lub rozbroić już podłożoną.
Czas trwania: ok 5-10 minut
Terroryści okupują budynek, natomiast specgrupa jest ukryta na zawnątrz. Zadaniem specgrupy jest wtargnięcie do budynku i wyeliminowanie wszystkich przeciwników. Gra kończy się jeżeli po upływie ustalonego czasu specgrupa nie opanuje budynku lub jeśli uda się wyeliminować wszystkich członków jednej z drużyn.
Czas trwania: ok 5-10 minut
Dwa zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy, każdy ma swoją bazę, z której rozpoczyna grę. Celem gry jest wyeliminowanie wszystkich członków drużyny przeciwnej. Wygrywa drużyna, która zrobi to jako pierwsza.
Czas trwania: ok 4-8 minut
W grze biorą udział dwie drużyny terroryści oraz ochrona z VIP-em (uzbrojony). Celem ochrony jest przeprowadzenie nietrafionego VIP-a do ustalonego wcześniej punktu. Terroryści mają za zadanie go zestrzelić zanim dojdzie do celu.
Czas trwania: ok 5-10 minut
Dwa zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy. Jedna z drużyn ma 2 minuty na ukrycie się i przygotowanie zasadzki na terenie pola. Druga drużyna musi znaleźć wszystkich członków drużyny przeciwnej i wyeliminować ich.
Czas trwania: ok 4-8 minut
Dwa zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy, każdy ma swoją bazę, z której rozpoczyna grę. Celem gry jest wyeliminowanie wszystkich członków drużyny przeciwnej. Wygrywa drużyna, która zrobi to jako pierwsza. Dla utrudnienia co 15 sekund jest gwizdek po którym należy zmienić osłonę (podczas zmiany osłony można strzelać).
Czas trwania: ok 3 minut
Scenariusze
Na naszym polu paintballowym mają Państwo 8 scenariuszy gry. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Dla dzieci
SplatMaster to po prostu paintball dla dzieci. W tej zabawie, podobnie jak w paintball, strzelamy z markerów kulkami wypełnionymi farbą.
Cennik
Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem obowiązującym na polu paintballowym MARLAND Dąbie Paintball.