ZADZWOŃ!
536 872 823
8 różnych scenariuszy gry

PL
EN
MARLAND Dąbie Paintball
8 różnych scenariuszy gry

Scenariusze

Dwie flagi


Dwa zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy, każdy ma swoją bazę, w której umieszczona jest flaga. Celem gry jest zdobycie flagi drużyny przeciwnej i przeniesienie jej do swojej bazy. Trafiony zawodnik kończy grę, jeśli niesie flagę zostawia ją w miejscu, w którym został wyeliminowany. Drużyna wygrywa, gdy w jej bazie znajdą się 2 flagi.


Czas trwania: ok 4-8 minut

Jedna flaga


Dwa zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy, każdy ma swoją bazę, z której rozpoczyna grę. Na środku pola w widocznym miejscu umieszczona jest flaga. Celem gry jest zdobycie flagi, przeniesienie jej do swojej bazy i utrzymanie dwie minuty. Trafiony zawodnik kończy grę, jeśli niesie flagę zostawia ją w miejscu, w którym został wyeliminowany.


Czas trwania: ok 4-8 minut

Bomba podkładanie


Jedna drużyna podkłada bombę, druga stara się do tego nie dopuścić lub rozbroić już podłożoną.


Czas trwania: ok 5-10 minut

Szturm


Terroryści okupują budynek, natomiast specgrupa jest ukryta na zawnątrz. Zadaniem specgrupy jest wtargnięcie do budynku i wyeliminowanie wszystkich przeciwników. Gra kończy się jeżeli po upływie ustalonego czasu specgrupa nie opanuje budynku lub jeśli uda się wyeliminować wszystkich członków jednej z drużyn.


Czas trwania: ok 5-10 minut

Team Deatmatch


Dwa zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy, każdy ma swoją bazę, z której rozpoczyna grę. Celem gry jest wyeliminowanie wszystkich członków drużyny przeciwnej. Wygrywa drużyna, która zrobi to jako pierwsza.


Czas trwania: ok 4-8 minut

VIP


W grze biorą udział dwie drużyny terroryści oraz ochrona z VIP-em (uzbrojony). Celem ochrony jest przeprowadzenie nietrafionego VIP-a do ustalonego wcześniej punktu. Terroryści mają za zadanie go zestrzelić zanim dojdzie do celu.


Czas trwania: ok 5-10 minut

Zasadzka


Dwa zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy. Jedna z drużyn ma 2 minuty na ukrycie się i przygotowanie zasadzki na terenie pola. Druga drużyna musi znaleźć wszystkich członków drużyny przeciwnej i wyeliminować ich.


Czas trwania: ok 4-8 minut

SPEED


Dwa zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy, każdy ma swoją bazę, z której rozpoczyna grę. Celem gry jest wyeliminowanie wszystkich członków drużyny przeciwnej. Wygrywa drużyna, która zrobi to jako pierwsza. Dla utrudnienia co 15 sekund jest gwizdek po którym należy zmienić osłonę (podczas zmiany osłony można strzelać).


Czas trwania: ok 3 minut

Scenariusze

Na naszym polu paintballowym mają Państwo 8 scenariuszy gry. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Dla dzieci

SplatMaster to po prostu paintball dla dzieci. W tej zabawie, podobnie jak w paintball, strzelamy z markerów kulkami wypełnionymi farbą.

Cennik

Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem obowiązującym na polu paintballowym MARLAND Dąbie Paintball.